Show simple item record

dc.contributor.authorПетей, Крістіна Іванівна
dc.date.accessioned2022-02-04T11:06:49Z
dc.date.available2022-02-04T11:06:49Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3727
dc.description.abstractВажливим завданням вищої школи в умовах соціальних трансформацій є переосмислення концептуальних підходів до професійної підготовки майбутніх учителів, здатних до саморозвитку, самокерування, що має слугувати засобом глибинної та цілковитої їхньої самореалізації, формуванні власної продуктивної фахової діяльності відповідно до запитів сучасного суспільства. Розвиток вищої освіти сьогодні, спрямований.Аналіз професійної сфери діяльності в цілому, та педагогічної, зокрема, пошуки шляхів покращення педагогічної майстерності, професійного зростання індивіда, фахового саморозвитку, самоосвіти актуалізує питання формування професійної рефлексії майбутніх фахівців -вчителів початкових класів у процесі їхньої професійної підготовки. Вирішення питання розвитку професійної рефлексії у майбутніх вчителів початкових класів є визначним ще й тому, що є підґрунтям для орієнтації індивіда життєвих цілей та становленні його як окремої суспільної одиниці.Отож, професійна конкуренція зростає, у зв’язку з вимогами до рівня професійного розвитку майбутнього вчителя початкових класів, його готовності до виконання нових творчих завдань.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleПРОФЕСІЙНА РЕФЛЕКСІЯ ЯК МЕХАНІЗМ САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record