dc.description.abstract | Навчання – спеціально спрямований процес
при якому педагог організовує активну навчально-пізнавальну роботу учнів
для оволодіння ними знаннями, вміннями і навичками, розвитку креативних,
творчих здібностей і моральних етичних уявлень. Велике значення для
розвитку пізнавальної активності має розвиток психічних процесів – пам'яті,
уваги, уяви. Саме ці процеси, за даними психологів, – основа для розвитку
мислення і творчих здібностей учнів.
На сьогоднішній день, в умовах потужного економічного розвитку,
освіта поступово ускладнюється, навчання переходить від простого вивчення
матеріалу до розвитку творчо мислячої, думаючої особистості, яка вміє
застосовувати свої знання на практиці. Тому система освіти повинна
забезпечити якісно новий рівень загальноосвітньої, професійної підготовки.
Вже в початкових класах зазнають змін першорядні цілі навчання: на першому
місці пізнавальна функція, культ активності, самостійності, нестандартності
думки, що забезпечує розвиток інтелекту дитини. | uk_UA |