Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМельник, Аліна Андріївна
dc.date.accessioned2022-02-04T11:59:06Z
dc.date.available2022-02-04T11:59:06Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3741
dc.description.abstractНавчання – спеціально спрямований процес при якому педагог організовує активну навчально-пізнавальну роботу учнів для оволодіння ними знаннями, вміннями і навичками, розвитку креативних, творчих здібностей і моральних етичних уявлень. Велике значення для розвитку пізнавальної активності має розвиток психічних процесів – пам'яті, уваги, уяви. Саме ці процеси, за даними психологів, – основа для розвитку мислення і творчих здібностей учнів. На сьогоднішній день, в умовах потужного економічного розвитку, освіта поступово ускладнюється, навчання переходить від простого вивчення матеріалу до розвитку творчо мислячої, думаючої особистості, яка вміє застосовувати свої знання на практиці. Тому система освіти повинна забезпечити якісно новий рівень загальноосвітньої, професійної підготовки. Вже в початкових класах зазнають змін першорядні цілі навчання: на першому місці пізнавальна функція, культ активності, самостійності, нестандартності думки, що забезпечує розвиток інтелекту дитини.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.titleАКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу