Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМіціцей, Маргарета Георгіївна
dc.date.accessioned2022-02-04T12:31:29Z
dc.date.available2022-02-04T12:31:29Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationМіціцей М.Г. Психологічні особливості виникнення і розвитку фрустрацій у професійній діяльності вихователя: дипломна робота / Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. Чернівці, 2021. 138 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3748
dc.description.abstractПрофесійна діяльність вихователя, яка розгортається в процесі взаємодії з вихованцями, характеризується досить високим рівнем складності та напруженості. Вихователеві доводиться здійснювати як заздалегідь заплановані та цілеспрямовано організовані навчальні й виховні заходи, так і приймати педагогічні рішення в непередбачених ситуаціях взаємодії з дітьми, їхніми батьками, колегами по роботі, адміністрацією. Педагогічній діяльності притаманні: високий динамізм, необхідність самостійного прийняття педагогічних рішень із наступною реалізацією, підвищена відповідальність за їх наслідки, схильність до соціальної оцінки, новизна нестандартних ситуацій, тобто наявним є весь асортимент факторів, які викликають фрустрацію.uk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та психології дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectпрофесійні фрустраціїuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльність вихователя закладу дошкільної освітиuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості виникнення і розвитку фрустрацій у професійній діяльності вихователяuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу