Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКравчук, Надія Миколаївна
dc.date.accessioned2022-02-04T20:46:45Z
dc.date.available2022-02-04T20:46:45Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationКравчук Н.М. Формування пізнавальних інтересів у дітей старшого дошкільного віку в навчально-ігровому середовищі: дипломна робота / Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. Чернівці, 2021. 72 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3794
dc.description.abstractСтворення навчально-ігрового середовища у сучасному закладі дошкільної освіти потребує комплексного підходу, який враховує усі напрями Базового компоненту дошкільної освіти (розвиток особистості загалом, сенсорно-пізнавальний простір, пізнання довкілля, соціалізація у соціумі, пізнання мистецтва, розвиток мовлення та ігрова діяльність), що є малодослідженим у візіях сучасних науковців і педагогів-практиків. Сучасна система дошкільної освіти потребує упровадження дієвих педагогічних практик створення навчально-ігрового середовища, що й поряд із оновленням змісту концептуальних документів у галузі дошкільної освіти зумовило вибір теми наукового пошуку.uk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та психології дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectнавчально-ігорова діяльністьuk_UA
dc.subjectнавчально-ігрове середовищеuk_UA
dc.subjectпізнавальний інтересuk_UA
dc.subjectдошкільний вікuk_UA
dc.titleФормування пізнавальних інтересів у дітей старшого дошкільного віку в навчально-ігровому середовищіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу