БРЕНДИНГ ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Переглянути
Дата
2021-12Автор
Liubov, Vodianka
Antochova, Irina
Sybyrka, Liudmyla
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
У статті розглядається один із нецінових методів забезпечення конкурентоспроможності – просування бренду. Проаналізовано етапи створення нового бренду відповідно до сучасної концепції. Досліджено сутність терміна «брендинг» з декількох позицій, зокрема розглянуто сутність індивідуальності бренду та його особливості. Визначено категорію «брендбук» та чинники, які впливають на нього. Метою статті є обґрунтування теоретичних і методичних засад брендингу як інструменту маркетингової діяльності підприємства та його впливу на конкурентоспроможність підприємства. Розглянуто інструменти брендингу, які використовуються тією чи іншою мірою. Проаналізовано, які переваги дає бренд споживачеві та власнику бренду. Аналіз питань управління брендом є актуальним, оскільки бренд є потужним інструментом для успішного бізнесу, він є необхідним чинником ефективного просування товарів на ринок.