dc.contributor.author | Pervukhina, Svitlana | |
dc.contributor.author | Петричук, Петро | |
dc.date.accessioned | 2022-02-07T17:58:54Z | |
dc.date.available | 2022-02-07T17:58:54Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Первухіна С.М., Петричук П.А. (2021). Причини малої рухової активності серед студентської молоді. Науковий журнал «Молодий вчений» № 12 (100). С. 123-126. | uk_UA |
dc.identifier.issn | ISSN (Print): 2304–5809 ISSN (Online): 2313–2167 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3872 | |
dc.description.abstract | У статті аналізується суттєва проблема малої рухової активності серед студентської молоді. На голошено, що рухова активність студентської молоді розглядається як невід'ємна частина життєдіяльності. Зазначено, що структура рухової активності багатогранна і індивідуалізована для кожної окремої людини. Адже зміцнення здоров’я і підвищення рівня фізичної підготовленості та рухової активності – важливі умови забезпечення всебічного та гармонійного розвитку особи, збереження працездатності в навчальному процесі студентської молоді. Значення цих чинників постійно зростає у зв’язку зі змінами в сучасному суспільстві та пов’язані з ними інтенсифікацією праці, комп’ютеризацією навчання і виробництва, які ставлять нові підви щені вимоги до фізичних і психічних якостей людини. Для подолання явища гіпокінезії пропонується більш детальніше розробляти заняття із використанням не лише нових методик, а й не забувати за мотиваційний аспект. Адже будь яке завдання маючи чітку мотивацію вже передбачає позитивний результат. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Фізичного виховання | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Молодий вчений | uk_UA |
dc.subject | Рухова активність | uk_UA |
dc.subject | Спорт | uk_UA |
dc.subject | Здоров’я | uk_UA |
dc.subject | Мотивація | uk_UA |
dc.subject | Гіпокінезія | uk_UA |
dc.subject | Навчальний процес | uk_UA |
dc.title | Причини малої рухової активності серед студентської молоді | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |