Show simple item record

dc.contributor.authorРоманів, Людмила Вікторівна
dc.date.accessioned2022-02-09T11:41:04Z
dc.date.available2022-02-09T11:41:04Z
dc.date.issued2021-11
dc.identifier.issn2710–3056
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3936
dc.description.abstractТурбота про здоров’я, освіченість, духовну та фізичну досконалість студентства стають одними з першорядних завдань вищих навчальних закладів. Адже міцне здоров’я є підґрунтям професійної підготовки, гарантом реалізації набутих знань, головним чинником працездатності в процесі життєдіяльності. Підготовка у навчальному закладі всебічно загартованої особистості зараз розглядається як важливий компонент формування конкурентоспроможних фахівців, здатних ефективно працювати в умовах світової глобалізації ринку праці. Змінити ставлення студента до власного здоров’я і особистого способу життя можливо за умови розуміння ним цих цінностей, надання пріоритетності збереженню фізичного та психічного здоров’я через освіту. Саме з цією метою в Чернівецькому національному університеті ім.Ю.Федьковича були запроваджені в навчальний процес предмети «Здоров'язбережувальні технології та домедична допомога», «Громадське здоров'я та медицина порятунку». Завдяки знанням, отриманим на заняттях з цих предмету, у студентів формується відповідний стереотип поведінки у повсякденному житті з точки зору гігієни, режиму харчування, рухової активності тощо, який і постає мотивацією до здорового способу життя.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesМіжнародний науковий журнал «Грааль науки». № 10 (листопад, 2021). СЕКЦІЯ XXVII. ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА, СПОРТ ТА ФІЗИЧНА ТЕРАПІЯ. – С.527-530;
dc.subjectздоров’яформувальні і здоров’язберігальні методи, здоровий спосіб життяuk_UA
dc.titleНОВІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖЕННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record