Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСвекла, Михаела-Родіка Петрівна
dc.date.accessioned2022-02-17T08:26:11Z
dc.date.available2022-02-17T08:26:11Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4078
dc.description.abstractУ роботі представлено результати теоретичного обґрунтування та емпіричного виявлення взаємозв’язків між кар’єрними орієнтаціями й особистісними властивостями вчителів україномовних і румуномовних шкіл. Актуальність дослідження обумовлена тим, що проблема професійної кар’єри особистості педагога, у тому числі на етапі професійної підготовки фахівця, поки що не знайшла відповідного відображення у психології. На основі статистичного аналізу з’ясовано, що існує розгалужена система взаємозв’язків між кар’єрними орієнтаціями та особистісними властивостями у вчителів румуномовних та україномовних шкіл. Також існують статистичні відмінності між групами у прояві кар’єрних тенденцій, сенсожиттєвих орієнтацій та головних компонентів прояву особистості.uk_UA
dc.relation.ispartofseries;educ_2022_062
dc.titleВзаємозв’язок кар’єрних орієнтацій вчителів україномовних та румуномовних шкіл з їхніми особистісними властивостямиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу