Показати скорочений опис матеріалу
Взаємозв’язок кар’єрних орієнтацій вчителів україномовних та румуномовних шкіл з їхніми особистісними властивостями
dc.contributor.author | Свекла, Михаела-Родіка Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-17T08:26:11Z | |
dc.date.available | 2022-02-17T08:26:11Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4078 | |
dc.description.abstract | У роботі представлено результати теоретичного обґрунтування та емпіричного виявлення взаємозв’язків між кар’єрними орієнтаціями й особистісними властивостями вчителів україномовних і румуномовних шкіл. Актуальність дослідження обумовлена тим, що проблема професійної кар’єри особистості педагога, у тому числі на етапі професійної підготовки фахівця, поки що не знайшла відповідного відображення у психології. На основі статистичного аналізу з’ясовано, що існує розгалужена система взаємозв’язків між кар’єрними орієнтаціями та особистісними властивостями у вчителів румуномовних та україномовних шкіл. Також існують статистичні відмінності між групами у прояві кар’єрних тенденцій, сенсожиттєвих орієнтацій та головних компонентів прояву особистості. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;educ_2022_062 | |
dc.title | Взаємозв’язок кар’єрних орієнтацій вчителів україномовних та румуномовних шкіл з їхніми особистісними властивостями | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету