Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЧубрей, Олександра
dc.contributor.authorМудренко, А
dc.contributor.authorШепель, О
dc.date.accessioned2022-04-01T16:49:01Z
dc.date.available2022-04-01T16:49:01Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationЧубрей О., Мудренко А., Шепель О. Формування професійної компетентності студентів в умовах адаптивно-цифрового середовища закладу вищої освіти. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич: 2021. Вип. 46. Том 2. С. 185-193.uk_UA
dc.identifier.issn2308-4855
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4209
dc.description.abstractУ статті досліджується процес формування професійної компетентності студентів в умовах адаптивноцифрового середовища закладу вищої освіти для забезпечення якісної освітньої підготовки майбутніх кваліфікованих фахівців. Проаналізовано трактування сутності категорій «компетентність», «професійна компетентність» і «професійна компетентність студента» та досліджено основні характерні ознаки професійної компетентності. Проаналізовано основні різновиди професійної компетентності, такі як соціальна компетентність, спеціальна компетентність, індивідуальна компетентність та особиста компетентність. Установлено, що формування компетентного спеціаліста нового покоління неможливе без створення цілісного освітнього простору на різних його рівнях та ступенях в умовах адаптивно-цифрового середовища закладу вищої освіти. Проаналізовано положення концепції формування професійної компетентності студентів в умовах адаптивно-цифрового середовища закладу вищої освіти. Визначено, які види цифрових технологій застосовуються для формування професійної компетентності студентів в умовах адаптивно-цифрового середовища закладу вищої освіти. На основі проведеного опитування студентів установлено, що викладачі найчастіше застосовують такі цифрові технології: мобільне навчання (100%), електронне навчання (98%), самостійне навчання (90%), віртуальний клас (85%) та масові відкриті онлайн-курси (MOOC) (71%). Доведено, що викладачі дуже рідко застосовують LCMS (систему управління змістом навчання) (1%), систему управління курсами (CMS) (2%), NGDLE (цифрове навчальне середовище наступного покоління) (4%), PIES (персоналізовану інтегровану освітню систему) (4%). Викладачі навчальних закладів зазначили, що найбільше застосовують такі цифрові технології: електронне навчання (100%), мобільне навчання (99%), самостійне навчання (95%), змішане навчання (93%) та LCMS (систему управління змістом навчання) (91%).uk_UA
dc.description.sponsorshipЕкономічної географії та екологічного менеджментуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherАктуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького дер- жавного педагогічного університету імені Івана Франкаuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectадаптивно-цифрове середовищеuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.titleФормування професійної компетентності студентів в умовах адаптивно-цифрового середовища закладу вищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу