Показати скорочений опис матеріалу
Transport System of Northern Bukovyna and Hotyn Region in the Interwar Period
dc.contributor.author | Rusnak, Oleksandr | |
dc.date.accessioned | 2022-04-06T18:56:03Z | |
dc.date.available | 2022-04-06T18:56:03Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Rusnak O. Transport System of Northern Bukovyna and Hotyn Region in the Interwar Period // History Journal of Yuriу Fedkovych Chernivtsi National University. Chernivtsi, 2019. № 2. P. 32-41. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2414-9012 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4242 | |
dc.description | статті автор характеризує основні тенденції розвитку системи шляхів сполучення Північ- ної Буковини і Хотинщини у 1918 – 1940 рр. Досліджує стан залізниць, шосейних доріг, авіатран- спорту та міського громадського транспорту. У міжвоєнний період, окрім вдосконалення традиційних видів перевезень, були започатковані нові. Перешкодою до покращення транспортної інфраструктури стали значні руйнування в роки Першої світової війни. Впродовж 1918 – 1940 рр. довелося відбудовувати пошкоджені ділянки за- лізничного полотна, мости і станції, тому, лише у 1940 р. здано в експлуатацію нові залізниці: Чудей-Красноїльск та Берегомет-Селешень (Стебні). Аналогічними були проблеми із шосейними дорогами, стан яких в регіоні у 1918-1940 рр. був одним з найгірших у Румунії. До прогресивних зрушень варто зарахувати налагодження постійного внутрішньодержавного і міжнародного повітряного сполучення Північної Буковини й Хотинщини, що стало можливим завдяки будівництву в м. Чернівці найкращого в Румунії аеропорту. Якісних змін у міжвоєнний період зазнав і міський громадський транспорт. Окрім трамваю, вулицями міста пасажирів почали перевозити автобуси і тролейбуси. Запрацювали регулярні ав- тобусні маршрути й між основними населеними пунктами краю. | uk_UA |
dc.description.abstract | In the article the author describes the main tendencies of the development of the system of communication routes of Northern Bukovyna and Khotyn region in 1918 – 1940. In the interwar period, in addition to the improvement of traditional modes of transport, new ones were launched. A major impediment to the improvement of transport infrastructure was the devastation during the World War I. During 1918 – 1940 the damaged sections of rails, bridges and stations had to be rebuilt. Similar were the problems with highways, the condition of which was one of the worst in Romania. The progressive shifts should include the establishment of a permanent domestic and international air connection between Northern Bukovyna and Khotyn. Urban public transport has also undergone qualitative changes in the interwar period. There were regular bus routes between the main settlements of the region. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Chernivtsi National University | uk_UA |
dc.subject | Northern Bukovyna, Khotyn region, transport, rail, roads, tram, trolleybus, bus. | uk_UA |
dc.title | Transport System of Northern Bukovyna and Hotyn Region in the Interwar Period | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові працї співробітників факультету