Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorRusnak, Oleksandr
dc.date.accessioned2022-04-06T18:56:03Z
dc.date.available2022-04-06T18:56:03Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationRusnak O. Transport System of Northern Bukovyna and Hotyn Region in the Interwar Period // History Journal of Yuriу Fedkovych Chernivtsi National University. Chernivtsi, 2019. № 2. P. 32-41.uk_UA
dc.identifier.issn2414-9012
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4242
dc.descriptionстатті автор характеризує основні тенденції розвитку системи шляхів сполучення Північ- ної Буковини і Хотинщини у 1918 – 1940 рр. Досліджує стан залізниць, шосейних доріг, авіатран- спорту та міського громадського транспорту. У міжвоєнний період, окрім вдосконалення традиційних видів перевезень, були започатковані нові. Перешкодою до покращення транспортної інфраструктури стали значні руйнування в роки Першої світової війни. Впродовж 1918 – 1940 рр. довелося відбудовувати пошкоджені ділянки за- лізничного полотна, мости і станції, тому, лише у 1940 р. здано в експлуатацію нові залізниці: Чудей-Красноїльск та Берегомет-Селешень (Стебні). Аналогічними були проблеми із шосейними дорогами, стан яких в регіоні у 1918-1940 рр. був одним з найгірших у Румунії. До прогресивних зрушень варто зарахувати налагодження постійного внутрішньодержавного і міжнародного повітряного сполучення Північної Буковини й Хотинщини, що стало можливим завдяки будівництву в м. Чернівці найкращого в Румунії аеропорту. Якісних змін у міжвоєнний період зазнав і міський громадський транспорт. Окрім трамваю, вулицями міста пасажирів почали перевозити автобуси і тролейбуси. Запрацювали регулярні ав- тобусні маршрути й між основними населеними пунктами краю.uk_UA
dc.description.abstractIn the article the author describes the main tendencies of the development of the system of communication routes of Northern Bukovyna and Khotyn region in 1918 – 1940. In the interwar period, in addition to the improvement of traditional modes of transport, new ones were launched. A major impediment to the improvement of transport infrastructure was the devastation during the World War I. During 1918 – 1940 the damaged sections of rails, bridges and stations had to be rebuilt. Similar were the problems with highways, the condition of which was one of the worst in Romania. The progressive shifts should include the establishment of a permanent domestic and international air connection between Northern Bukovyna and Khotyn. Urban public transport has also undergone qualitative changes in the interwar period. There were regular bus routes between the main settlements of the region.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherChernivtsi National Universityuk_UA
dc.subjectNorthern Bukovyna, Khotyn region, transport, rail, roads, tram, trolleybus, bus.uk_UA
dc.titleTransport System of Northern Bukovyna and Hotyn Region in the Interwar Perioduk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу