Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorОлійник, Марія Іванівна
dc.contributor.authorЖурат, Юлія
dc.contributor.authorФесун, Галина Стефанівна
dc.date.accessioned2022-04-29T20:18:11Z
dc.date.available2022-04-29T20:18:11Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationОлійник М.І., Журат Ю.В., Фесун Г.С. Розвиток та діагностика пізнавальних процесів дошкільника: навчально-методичний посібник. Чернівці: Родовід, 2019. 176с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4297
dc.description.abstractВ посібнику наведені приклади психодіагностичних завдань для дослідження пізнавальної, емоційно-вольової, особистісної сфери дошкільника та міжособистісних стосунків. Запропоновано зразок оформлення протоколу досліджень дитини дошкільного віку. Посібник допоможе студентам педагогічних ВУЗів, вихователям і психологам дошкільних закладів організувати і провести психологічне обстеження дошкільників.uk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та психології дошкліьної освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherРодовідuk_UA
dc.titleРозвиток та діагностика пізнавальних процесів дошкільникаuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу