Show simple item record

dc.contributor.authorЧубрей, Олександра
dc.date.accessioned2022-07-06T09:20:13Z
dc.date.available2022-07-06T09:20:13Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationЧубрей О. С. Авторська структурно-функціональна модель професійної підготовки майбутніх вчителів географії до професійної діяльності. Інноваційна педагогіка. 2019. Вип. 16, т. 1. С. 161–165.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4560
dc.description.abstractУ статті запропоновано авторську структурно-функціональну модель, яка є графічним відображенням мети, завдань, наукових підходів, принципів, психолого-педагогічних умов, структурних складників змісту, організаційних етапів та критеріїв і показників оцінювання рівня підготовленості майбутнього вчителя географії до професійної діяльності на засадах компетентнісного підходу. Визначено, що модель виступає засобом, за допомогою якого отримуються нові знання про об’єкт дослідження. Вона дозволяє виробити ідеальну схему реального об’єкта шляхом визначення його структурних компонентів та їх взаємозв’язків. Виявлено, що моделювання – це процес розробки моделі досліджуваного феномену, який забезпечить його вивчення шляхом відображення складу та взаємовідносин найсуттєвіших структурних компонентів об’єкту дослідження. Моделювання також виступає засобом досягнення мети дослідження, що забезпечує якісній та кількісний аналіз динаміки формування й розвитку досліджуваного феномену. Під час розробки моделі дотримано наступні вимоги: адекватність, відкритість, стабільність, системність, оптимальність, раціональність, прогностичність, діагностичність та враховано стабілізуючі фактори, що забезпечило побудову ефективної авторської струк- турно-функціональної моделі досліджуваного феномену. У структурі авторської структурно-функціональної моделі виділено проектно-цільову, процесуально-технологічну та діагностично-результативну підсистеми. У ході дослідження визначено, що проблема оцінювання рівня підготовленості майбутнього вчителя географії до професійної діяльності на засадах компетентнісного підходу пов’язана з вибором відповідних критеріїв, їх показників та рівнів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleАвторська структурно-функціональна модель професійної підготовки майбутніх вчителів географії до професійної діяльності.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record