dc.description.abstract | В статті розглядаються стан підготовки вчителя географії, запропоновано функціональні та
структурні компоненти, що входять до моделі підготовки вчителя географії. Проаналізований є опис
функціонально структурної моделі підготовки педагога, визначення рівнів готовності майбутнього вчителя географії до майбутньої роботи в школах Проаналізовано основні поняття, що стосуються
якісної підготовки майбутніх вчителів географії, показується роль інтерактивних методів в підготовці
студентів. Розкрито вплив інтерактивних методів на підвищення якості освіти при застосуванні в
професійній підготовці студентів вищих навчальних закладів. У статті розглядаються теоретичні основи
побудови моделі формування професійної компетентності майбутніх учителів географії. Наголошено, що в процесі її розроблення потрібно враховувати загальновизнані у педагогічній науці методологічні орієнтири. В роботі проведений аналіз основних положень системного підходу, що дозволяє стверджувати, що процес підготовки майбутніх учителів географії до професійної діяльності із застосуванням інтерактивних технологій може бути визначений як складна педагогічна система, тобто цілісна сукупність різних видів діяльності і елементів, що знаходяться в суперечливій єдності і у взаємозв’язку з зовнішнім середовищем, що передбачає врахування впливу всіх факторів, що впливають на неї і акцентує увагу на взаємозв’язках між її елементами. | uk_UA |