Show simple item record

dc.contributor.authorЧубрей, Олександра
dc.date.accessioned2022-07-06T10:38:59Z
dc.date.available2022-07-06T10:38:59Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationЧубрей О. С. Проблема підготовки майбутніх вчителів географії до професійної діяльності в умовах трансформації освіти: методи та понятійно-термінологічний апарат дослідження. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2019. № 63, т. 2. С. 202–205uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4572
dc.description.abstractУ статті висвітлено методи та розкрито понятійно-термінологічний апарат проблеми підго- товки майбутніх учителів географії до професійної діяльності в умовах трансформації освіти. З метою ефективного вирішення проблеми підготовки майбутніх учителів географії до про- фесійної діяльності в умовах трансформації освіти нами виділено три групи методів дослідження: 1) теоретичні методи: аналіз, синтез, контент-аналіз, абстрагування, аналогій, ідеалізація, індук- ція, дедукція, формалізація, класифікація, узагальнення, систематизація, конкретизація, порівняння, моделювання й ін.; 2) емпіричні методи: анкетування, інтерв’ювання, експертні опитування, рей- тинги, спостереження, тестування, бесіди, вивчення продуктів діяльності осіб, що навчаються, педагогічний експеримент, моніторинг та ін.; 3) методи обробки даних: ранжування, шкалювання, індексування, контент-аналіз, вимірювання і контролю й ін. Понятійно-термінологічний апарат нашого дослідження містить такі поняття, як «підготовка», «професійна підготовка» і «професійна підготовка майбутнього вчителя». Так, підготовка, на нашу думку, – це процес, у якому формуються та розвиваються знання, уміння, навички, мотиви, ціннісні орієнтації й особистісні якості, що необхідні в подальшій діяльності майбутнього вчителя географії, а її результатом є готовність особистості до цієї діяльності. Поняття «професійна підготовка» розглядається нами як система професійного навчання майбутніх фахівців і відображає процес здобуття ними професійних знань, умінь, навичок і настанов відповідно до подальшої професійної діяльності. Така підготовка забезпечує формування світогляду, загальної культури, теоретичної, практичної і психологічної готовності майбутнього фахівця. Професійна підготовка майбутнього вчителя нами тлумачиться як цілеспрямований, планомірний і організований процес педагогічних впливів на особистість студента, результатом якого є його готовність до майбутньої професійної діяльності в умовах трансформації освіти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleПроблема підготовки майбутніх вчителів географії до професійної діяльності в умовах трансформації освіти: методи та понятійно-термінологічний апарат дослідження.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record