• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Географічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Географічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

МЕНЕДЖМЕНТ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ

Thumbnail
View/Open
основна стаття (388.7Kb)
Date
2021
Author
Підгірна, Валентина Никифорівна
Паламарюк, Марія
Бойчук, Анастасія
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті визначено суть конкурентних переваг із позиції різних науковців та відмінних джерел формування. Проведено детальний аналіз чинників, що забезпечують стійку конкурентну перевагу: географічного, організаційного, економічного, інноваційного. На цій основі розкрито складники економічного механізму забезпечення конкурентних переваг суб’єктів туристичного бізнесу на регіональному рівні щодо підвищення інвестиційної привабливості туристичної галузі. З’ясовано, що в Україні недостатньо використовуються сприятливі передумови для належного розвитку в’їзного туризму, до яких відносяться її вигідне географічне розташування, природно-рекреаційні та культурно-історичні ресурси, трудовий потенціал. Умотивовано стратегічні підходи до розвитку та вдосконалення ринку туристичних послуг на основі ухваленої урядом Стратегії розвитку туризму та курортів України на період до 2026 р. Як наслідок, визначено комплекс дій на відповідних рівнях, що сприятимуть активізації суб’єктів ринку туристичних послуг України.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4620
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV