Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТерлецька, Юлія
dc.date.accessioned2022-09-05T08:52:13Z
dc.date.available2022-09-05T08:52:13Z
dc.date.issued2022-07
dc.identifier.citationТерлецька Ю.О. Клієнтоорієнтованість як чинник формування рівня зрілості системи менеджменту підприємства. Молодий вчений. 2022. №7 (107). С.101-104.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4691
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню проблеми імплементації клієнтоорієнтованого підходу в управлінні підприємством. Систематизовано існуючі підходи до трактування поняття клієнтоорієнтованості як нової філософії управління бізнесом. Узагальнено концептуальні підходи до процесу ефективної побудови клієнтоорієнтованих фірм. Доведено, що клієнтоорієнтованість товаровиробника є сучасною концепцією управління, підґрунтя якої складає аналіз інформації про споживачів та їхні зростаючі потреби. Досліджено клієнтоорієнтованість у контексті формування рівня зрілості системи менеджменту вітчизняних підприємств. Запропоновано шляхи удосконалення управління суб’єктом господарювання у контексті імплементації клієнтоорієнтованого підходу. Обґрунтовано доцільність впровадження клієнтоорієнтованої бізнес-стратегії підприємства.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра економічної теорії, менеджменту і адмініструванняuk_UA
dc.subjectфілософія клієнтоорієнтованості, технологізація процесу клієнтоорієнтованості, рівень зрілості системи менеджменту, елементи механізму клієнтоорієнтованості, управлінська модель клієнтоорієнтованості бізнесу.uk_UA
dc.titleКЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ РІВНЯ ЗРІЛОСТІ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.title.alternativeCUSTOMER ORIENTATION AS A FACTOR OF THE FORMATION OF THE LEVEL OF MATURITY OF THE COMPANY'S MANAGEMENT SYSTEMuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу