Show simple item record

dc.contributor.authorГавриш, Ірина Іванівна
dc.contributor.authorФень, Катерина Сергіївна
dc.contributor.authorІбрагімов, Еміль Юсирович
dc.date.accessioned2022-10-12T17:21:38Z
dc.date.available2022-10-12T17:21:38Z
dc.date.issued2021-10
dc.identifier.issn2409-9260
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4816
dc.description.abstractУ статті досліджено теоретичні питання управління ризиками у маркетингу як основи розвитку підприємства. Розкрито науковий зміст і сутність ризиків у маркетингу підприємницької діяльності. окреслено проблематику розвитку ризик-маркетингу, окреслено головні проблеми, такі як невдало вибрана стратегія для маркетингових ідей, імідж підприємства, невеликий попит на маркетинг, обмеженість коштів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВісник одеського національного університетуuk_UA
dc.subjectризик-маркетинг, підприємницька діяльність, конкурентоспроможність, аналіз, безпека, реалізація, розвиток, підприємствоuk_UA
dc.titleРезультативність управління ризиками у маркетингу підприємницької діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeРезультативність управління ризиками у маркетингу підприємницької діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record