Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКостащук, Володимир, Іванович
dc.date.accessioned2021-08-27T10:53:09Z
dc.date.available2021-08-27T10:53:09Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/483
dc.description.abstractУ запропонованому виданні проаналізовано соціально-економічну сутність ціни, її вплив на розвиток туристичного підприємства, основні принципи і чинники? які визначають формування цін в туристичній галузі. Розглянуто основні методи формування цін на туристичний продукт. Розкрито вплив цінових ризиків та державного регулювання цін на цінову політику туристичних підприємств. Для студентів географічних факультетів спеціальності „Туризмознавство (за видами)”.uk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectТуристичний продукт, туризм, чинники формування ціни туристичного продуктуuk_UA
dc.titleЕКОНОМІКА І ЦІНОУТВОРЕННЯ В ГАЛУЗІ ТУРИЗМУ Навчальний посібникuk_UA
dc.typeBookuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу