Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorPukalsky, Ivan
dc.contributor.authorLuste, Iryna
dc.contributor.authorYashan, Bohdan
dc.contributor.authorSkrypnychuk, Nataliya
dc.date.accessioned2022-11-02T21:24:07Z
dc.date.available2022-11-02T21:24:07Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationПукальський, І., Лусте, І., Яшан, Б., Скрипничук, Н. (2022). Робототехніка як один із напрямків stem-освіти в новій українській школі. Scientific World Journal, 12(1), 52-57. doi: https://doi.org/10.30888/2663-5712.2022-12-01-004uk_UA
dc.identifier.issn2663-5712
dc.identifier.issn2410-6615
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4898
dc.description.abstractУ даній статті досліджуються особливості запровадження STEM-освіти в новій українській школі для здобувачів освіти. Визначено, що мета впровадження STEM-освіти у закладах освіти полягає в наочному поясненні необхідного матеріалу учням, а також у розвитку навичок логічного і математичного мислення та наукового розуміння природи і сучасних технологій учнями. Розглянуто один із напрямків впровадження STEM-освіти – робототехніку. Проаналізовано процес впровадження гуртка «Основи робототехніки» для учнів Чернівецького багатопрофільного ліцею №4. Визначено, шо групова форма навчальної діяльності, яка використовується під час роботи гуртка має багато переваг, таких як: висока результативність у засвоєнні знань і формуванні вмінь, збільшується продуктивність праці, формування вміння співпрацювати та інші. Встановлено що учні, котрі відвідують гурток «Основи робототехніки» стали впевненими в собі та проявляють свою креативність та творче мислення. Розвивають здібності до дослідницької, роботи, а також розвивають відповідальність, терпіння, організованість, посидючість та багато інших позитивних якостей особистості.uk_UA
dc.description.sponsorshipдиференціальних рівняньuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherSWorldJournaluk_UA
dc.subjectнова українська школаuk_UA
dc.subjectоснови робототехнікиuk_UA
dc.subjectSTEM-освітаuk_UA
dc.titleРОБОТОТЕХНІКА ЯК ОДИН ІЗ НАПРЯМКІВ STEM-ОСВІТИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІuk_UA
dc.title.alternativeROBOTICS AS ONE OF THE DIRECTIONS OF STEM-EDUCATION IN THE NEW UKRAINIAN SCHOOLuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу