Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorВінничук, Олена Юріївна
dc.contributor.authorВінничук, Ігор Станіславович
dc.contributor.authorБілоскурський, Руслан Романович
dc.date.accessioned2022-11-07T17:56:58Z
dc.date.available2022-11-07T17:56:58Z
dc.date.issued2022-03-30
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5043
dc.description.abstractУ статті досліджено та систематизовано підходи до терміна «бізнес-аналітика» як процесу обробки та вивчення даних за допомогою визначених методів і перетворення даних нанові знання для підвищення ефективності діяльності підприємства. Проведено огляд сучасних закордонних наукових публікацій із бізнес-аналітики. Виокремлено компоненти бізнес-аналітики: візуалізація даних, агрегування даних, інтелектуальний аналіз даних, ідентифікація асоціацій та послідовностей, прогнозування, оптимізація. Детально досліджено основні етапи бізнес-аналітики: описова аналітика, діагностична аналітика, прогнозна аналітика, рекомендаційна аналітика. Проведено класифікацію типів та методів бізнес-аналітики. Проаналізовано основні характеристики найпоширеніших програмних продуктів візуалізації даних Tableau та Microsoft Power BI.uk_UA
dc.publisherХерсонський державний університетuk_UA
dc.titleКОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ПРАКТИЧНОГО ЗАСТОСУВАННЯ БІЗНЕС-АНАЛІТИКИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу