Показати скорочений опис матеріалу
ДІАГНОСТИКА ЗДАТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ
dc.contributor.author | Ємчук, Тетяна Володимирівна | |
dc.contributor.author | Ячнюк, Марина Олександрівна | |
dc.contributor.author | Чубрей, Олександра Степанівна | |
dc.date.accessioned | 2022-11-08T12:04:13Z | |
dc.date.available | 2022-11-08T12:04:13Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Ємчук Т.В., Чубрей О.С., Ячнюк М.О.(2022) Діагностика здатності майбутніх вчителів географії до професійного самовдосконалення. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 86. Київ : Видавничий дім «Гельветика».С 77-84. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2311-5491 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5105 | |
dc.description.abstract | Розглядаються результати дослідження здатності до професійного самовдосконалення майбутніх вчителів географії. Текст роботи засвідчує актуальність проблеми професійного самовдосконалення майбутнього вчителя географії, здатного удосконалювати самого себе, свою професійну майстерність через свідомі зусилля. Професійне становлення майбутнього вчителя географії відбувається у закладах вищої освіти, коли у нього формується позитивне ставлення до себе, до дітей, до професії вчителя. Успішність професійного становлення здобувачів освіти залежить від того, який сенс несе для них професія вчителя, яким розкриваються і реалізуються їх потенційні сили в навчальному процесі. Якщо майбутні вчителі географії активно і систематично займаються самовдосконаленням, тобто розпізнають себе як суб’єкта майбутньої педагогічної діяльності, це, в свою чергу, сприяє їх зростанню, нагромадженню педагогічного професіоналізму. Готовність майбутніх вчителів географії до професійного самовдосконалення є властивістю особистості, яка пояснює цілеспрямовану теоретичну і практичну діяльність особистості. Такий процес є безперервний. Також, важливе місце у професійному самовдосконаленні відіграє самоосвіта. Самоосвіта скерована на інтелектуальний розвиток особистості і розкриває потенціал здобувача. Це допомагає формуванню якостей, що забезпечують саморозвиток особистості та самореалізацію у майбутній професійній діяльності. Також у роботі проведений аналіз анкетування серед здобувачів вищої освіти на виявлення здатності до професійного самовдосконалення. Визначено, що основна частина здобувачів відчуває потребу у професійному самовдосконаленні, оскільки це унеможливить конкурентоспроможність майбутнього вчителя географії на ринку праці та нейтралізує труднощі в майбутній професійній діяльності. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Економічної географії та екологічного менеджменту | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | професійне самовдосконалення | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі географії | uk_UA |
dc.subject | здобувачі вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
dc.title | ДІАГНОСТИКА ЗДАТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ | uk_UA |
dc.title.alternative | Diagnosis of the ability of future geography teachers to professional self-improvement | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету