Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorKozik, Nataliia
dc.contributor.authorStratiichuk, Nataliia
dc.date.accessioned2022-11-13T19:45:16Z
dc.date.available2022-11-13T19:45:16Z
dc.date.issued2022-02-10
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5323
dc.description.abstractРобота присвячена проблемі професійної підготовки фізичних терапевтів, для яких найважливішим завданням є оволодіння фаховими знаннями, уміннями та навичками. Навчання майбутніх фахівців даної спеціальності має на меті розвивати їх професійні компетентності. Основною метою фізичної терапії є розвиток нових рухових навичок, необхідних для покращення якості життя пацієнтів. Оцінювання функцій важливе для моніторингу, контролю ефективності реабілітації та коригування терапії дітей із ДЦП. Оволодіння навиками діагностики в умовах вищих навчальних закладів є запорукою успішної професійної діяльності надалі.uk_UA
dc.description.sponsorshipкафедра фізичної реабілітації, ерготерапії та домедичної допомогиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівці: Чернівецький національний університетuk_UA
dc.subjectдитячий церебральний паралічuk_UA
dc.subjectметоди втручанняuk_UA
dc.subjectдіагностичних методівuk_UA
dc.subjectоцінка моторних функційuk_UA
dc.subjectрухові навичкиuk_UA
dc.titleНАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФІЗИЧНИХ ТЕРАПЕВТІВ ДОБОРУ ДІАГНОСТИЧНИХ МЕТОДІВ ПРИ ДЦПuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу