dc.contributor.author | Васкан, Іван | |
dc.contributor.author | Єремія, Яна | |
dc.contributor.author | Батюк, Анна | |
dc.date.accessioned | 2022-11-14T12:21:00Z | |
dc.date.available | 2022-11-14T12:21:00Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Васкан І.Г., Єремія Я.І., Батюк А.М. Впровадження фітнес-технологій в сучасний процес фізичної культури: Інноваційна педагогіка: науковий журнал Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій. Причорноморськ. Видавничий дім «Гельветика». Випуск 44. Т.3. 2022. С. 19-22 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2663-6093 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5378 | |
dc.description.abstract | Останнім часом у стінах закладів загальної середньої освіти все частіше запроваджуються фітнес-технології, котрі підвищують інтерес учнів до навчання та позаурочної мотивації до занять фізичною культурою. У статті детально розкрито поняття «фітнес-технології»; висвітлюються питання щодо особливостей впровадження існуючих фітнес-технологій
в ході вивчення та занять фізичною культурою. Визначено основні етапи впровадження фітнес-технологій в ході проведення уроків фізичної культури, зроблено аналіз ефективності впровадження фітнес-технологій в сучасний процес фізичної культури. Обгрунтовано чому фітнес-технології є одним із засобів підвищення інтересу та креативності учнів, створення системної підтримки позитивних емоцій, оптимізації умов фізичного виховання, підвищення їх щільності та глобальної привабливості та рушійної сили. В статті описано як впливають елементи фітнесу на опорно-рухову, серцево-судинну, дихальну та нервову системи дитини, розвитку моторики та профілактиці різних захворювань. На основі аналізу науково-методичної літератури та особистого досвіду виявлено особливості дитячих занять фітнесом, що робить їх особливо привабливими та популярними серед дітей та підлітків.
Акцентується увага на вимогах вивчення фітнес-технологій та особливостях планування навчальних занять. На основі аналізу науково-методичної літератури в галузі фізичної культури та здоров’я встановлено, що розробка та застосування
сучасних фітнес-технологій можуть бути ефективними у вирішенні проблеми підвищення фізичної активності, оздоровлення та інтеграції цих технологій серед школярів є перспективним напрямком для вдосконалення. У ході дослідження було показано, що заняття з використанням фітнес-технологій підвищують інтерес до занять фізкультурою, музичний супровід покращує емоційний фон уроків і настрій, тренує основні життєво важливі рухові навички та можливості для самостійного виконання фізичних вправ. Результати дослідження свідчать про можливість практичного застосування розроблених інноваційних уроків і комплексів вправ у сучасному процесі фізичної культури. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Фізичної культури та основ здоров'я | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІКА. Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій | uk_UA |
dc.subject | Фітнес-технології, фізична культура, планування, впровадження, класифікація фітнес-технологій | uk_UA |
dc.title | ВПРОВАДЖЕННЯ ФІТНЕС-ТЕХНОЛОГІЙ В СУЧАСНИЙ ПРОЦЕС ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |