Show simple item record

dc.contributor.authorKyselytsia, Oksana
dc.contributor.authorБогданюк, Антоніна
dc.contributor.authorГауряк, Олена
dc.contributor.authorГуліна, Лариса
dc.date.accessioned2022-11-14T14:24:22Z
dc.date.available2022-11-14T14:24:22Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationКиселиця О.М., Богданюк А.М., Гауряк О.Д., Гуліна Л.В. Педагогічні умови створення здоров’язберігаючого середовища в сучасній школі. Інноваційна педагогіка: науковий журнал Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій. Причорноморськ. Видавничий дім «Гельветика». Випуск 44. Т.3. 2022. С. 75-78uk_UA
dc.identifier.issn2663-6093
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5399
dc.description.abstractУ статті розглянуто ефективність впровадження педагогічних умов, що сприяють створенню здоров’язберігаючих технологій у практику сучасного навчального закладу. Школа відіграє провідну роль у розвитку в дітей життєво важливих компетенцій, необхідних для збереження власного здоров’я. Здоров’я дитини, її соціально-психологічна адаптація, нормальний ріст і розвиток багато в чому визначаються середовищем, у якому вона живе. Доведено, що школа має забезпечити виховання навичок здорового способу життя, навчити дитину зміцнювати й берегти своє здоров’я, здоров’я членів сім’ї та довкілля. Саме вчитель стає головною фігурою у формуванні культу здоров’я як невід’ємної частини структури гармонійно розвиненої, соціально активної особистості зі знаннями в галузі валеології. Суть здоров’язберігаючих технологій полягає в комплексній оцінці освіти і навчання, що допоможе підтримувати поточний стан, формувати вищий рівень здоров’я, навички здорового способу життя, відстежувати індивідуальні показники розвитку, прогнозувати можливі зміни здоров’я та здійснювати відповідні психологічні, педагогічні, корекційні заходи з метою забезпечення успіху. навчальної діяльності, підвищення якості життя суб’єктів освітнього середовища. Ефективними вважаємо такі сучасні педагогічні технології: програми самоаналізу, що забезпечують розуміння своїх здібностей, формують потребу в самоосвіті; тренінги або їх елементи, що активізують спілкування, в результаті чого формуються ціннісні орієнтації на здоровий спосіб життя; творчі проекти, що розвивають комунікативні навички та сприяють творчому самовираженню дітей; інформаційно-комунікаційні технології тощо.uk_UA
dc.description.sponsorshipФізичної культури та основ здоров'яuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІКА. Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk_UA
dc.subjectтехнології навчання, здоров’язберігаючі технології, педагогічні умови, культура здоров’я, професійна компетентність, освітні технології, нова українська школа.uk_UA
dc.titleПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СТВОРЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОГО СЕРЕДОВИЩА В СУЧАСНІЙ ШКОЛІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record