Показати скорочений опис матеріалу
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СТВОРЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОГО СЕРЕДОВИЩА В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ
dc.contributor.author | Kyselytsia, Oksana | |
dc.contributor.author | Богданюк, Антоніна | |
dc.contributor.author | Гауряк, Олена | |
dc.contributor.author | Гуліна, Лариса | |
dc.date.accessioned | 2022-11-14T14:24:22Z | |
dc.date.available | 2022-11-14T14:24:22Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Киселиця О.М., Богданюк А.М., Гауряк О.Д., Гуліна Л.В. Педагогічні умови створення здоров’язберігаючого середовища в сучасній школі. Інноваційна педагогіка: науковий журнал Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій. Причорноморськ. Видавничий дім «Гельветика». Випуск 44. Т.3. 2022. С. 75-78 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2663-6093 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5399 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто ефективність впровадження педагогічних умов, що сприяють створенню здоров’язберігаючих технологій у практику сучасного навчального закладу. Школа відіграє провідну роль у розвитку в дітей життєво важливих компетенцій, необхідних для збереження власного здоров’я. Здоров’я дитини, її соціально-психологічна адаптація, нормальний ріст і розвиток багато в чому визначаються середовищем, у якому вона живе. Доведено, що школа має забезпечити виховання навичок здорового способу життя, навчити дитину зміцнювати й берегти своє здоров’я, здоров’я членів сім’ї та довкілля. Саме вчитель стає головною фігурою у формуванні культу здоров’я як невід’ємної частини структури гармонійно розвиненої, соціально активної особистості зі знаннями в галузі валеології. Суть здоров’язберігаючих технологій полягає в комплексній оцінці освіти і навчання, що допоможе підтримувати поточний стан, формувати вищий рівень здоров’я, навички здорового способу життя, відстежувати індивідуальні показники розвитку, прогнозувати можливі зміни здоров’я та здійснювати відповідні психологічні, педагогічні, корекційні заходи з метою забезпечення успіху. навчальної діяльності, підвищення якості життя суб’єктів освітнього середовища. Ефективними вважаємо такі сучасні педагогічні технології: програми самоаналізу, що забезпечують розуміння своїх здібностей, формують потребу в самоосвіті; тренінги або їх елементи, що активізують спілкування, в результаті чого формуються ціннісні орієнтації на здоровий спосіб життя; творчі проекти, що розвивають комунікативні навички та сприяють творчому самовираженню дітей; інформаційно-комунікаційні технології тощо. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Фізичної культури та основ здоров'я | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІКА. Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій | uk_UA |
dc.subject | технології навчання, здоров’язберігаючі технології, педагогічні умови, культура здоров’я, професійна компетентність, освітні технології, нова українська школа. | uk_UA |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СТВОРЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОГО СЕРЕДОВИЩА В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету