dc.description.abstract | Аналіз наукових досліджень, засвідчив, що більшість респондентів різного віку проводять вільний час із
родиною. Ці дані слугували підґрунтям дослідження мотиваційних передумов активного сімейного дозвілля для
підростаючого покоління. Мета: узагальнення положення літературних джерел, документальних матеріалів,
вітчизняного та світового практичного досвіду з теоретичних основ мотиваційних складових сімейного дозвілля з
використанням активного відпочинку. Методи дослідження: теоретичний аналіз науково-методичної літератури і
документальних матеріалів; компаративний метод, структурно-функціональний аналіз. Результати і висновки:
Охарактеризовано теоретичні основи проведення вільного часу в сім’ї. Встановлено, що на часопроведення в колі
сім’ї впливає багато факторів, таких як кількість уроків та об’єм начального матеріалу, професійна зайнятість
батьків, фінансове забезпечення та ін. Наукове дослідження підтверджували факт того, що без батьківського
моделювання поведінки, що сприяє підвищення рівня рухової активності, підлітки менше займаються спортом.
Занепокоєння дорослих щодо ОРРА часто пов’язане з ранньою поведінкою дітей та молоді. Необхідно приділяти
увагу особам, коли вони є дітьми, щоб покращити їх подальшу участь у ОРРА у дорослому віці. Для залучення
підростаючого покоління до систематичних занять ОРРА необхідно достатньо часу відводити при організації
сімейного дозвілля на РА. Мотивація є особистісною характеристикою, яка є ключовим фактором занять ОРРА під
час сімейного дозвілля. У результаті дослідження, нами виділено 4 групи мотивів до активного сімейного дозвілля:
«соціальні мотиви», «мотиви здоров’я», «мотиви хорошої дитини» та «мотиви досягнення». Мотиваційні
передумови активного сімейного дозвілля нами розглядалося комплексно, через структуру мотивації. Нами
визначено принципи, яких потрібно дотримуватись для здійснення ефективної мотивації членів сім’ї до активного
дозвілля | uk_UA |