dc.contributor.author | Балан, Мар'яна | |
dc.contributor.author | Козік, Наталія Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2022-11-16T18:26:18Z | |
dc.date.available | 2022-11-16T18:26:18Z | |
dc.date.issued | 2022-04-12 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5583 | |
dc.description.abstract | Одним із найчастіших порушень, які трапляються у дітей і підлітків є дефекти постави. У фізичній терапії пацієнтів із дефектами постави широко використовують вправи симетричного та асиметричного характеру, вправи на фітболі, ігрові вправи, гідрокінезотерапію та інші методи кінезіотерапії. Правильно підібрані в комплексі фізичної терапії терапевтичні вправи сприяють швидшому відновленню правильності постави у дітей молодшого шкільного віку | uk_UA |
dc.description.sponsorship | кафедра фізичної реабілітації, ерготерапії та домедичної допомоги | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Чернівецький. національний університет ім. Ю. Федьковича | uk_UA |
dc.subject | постава | uk_UA |
dc.subject | терапевтичні вправи | uk_UA |
dc.subject | патології опорно-рухового апарату | uk_UA |
dc.subject | рухливі ігри | uk_UA |
dc.title | Основи добору вправ для дітей молодшого шкільного віку із порушеннями постави | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |