Show simple item record

dc.contributor.authorПідгірна, Валентина Никифорівна
dc.date.accessioned2022-11-18T09:32:19Z
dc.date.available2022-11-18T09:32:19Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationПідгірна В.Н., Адамович Х. Форми виходу підприємств на зовнішні ринки. "Світ наукових досліджень. Випуск 6": Матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки. Тернопіль, 2021. с. 40-42.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5708
dc.descriptionЕкономічної географії та екологічного менеджментуuk_UA
dc.description.abstractОрганізація міжнародної діяльності фірми передбачає вибір способу виходу на закордонні ринки, який залежить від мети підприємства, масштабів діяльності, характеру товару й намірів контролювати продаж. Враховується також потенційний обсяг продажу, витрати й інвестиції на організацію руху товарів, наявність підготовленого персоналу (продавців) та інші умови.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherГО “Наукова спільнота”uk_UA
dc.subjectЗовнішньоекономічна діяльністьuk_UA
dc.subjectТоргівляuk_UA
dc.subjectТоргові посередникиuk_UA
dc.subjectінвестиціїuk_UA
dc.titleФорми виходу підприємств на зовнішні ринкиuk_UA
dc.title.alternativeФорми виходу підприємств на зовнішні ринкиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record