Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМихалків, Алла,Анатоліївна
dc.date.accessioned2022-11-19T14:32:19Z
dc.date.available2022-11-19T14:32:19Z
dc.date.issued2022-06-17
dc.identifier.issn2710–3056
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5784
dc.description.abstractозглядаючи процес управління як комунікаційний процес, визначено місце обліку в системі управління як такого, що є сполучною ланкою між управлінцями та виконавцями, оскільки він надає інформацію в цілому про діяльність підприємства. Доведено, що облік виконує повною мірою комунікативну функцію у процесі управління лише за умови потреби управлінців в обліковій інформації. Визначено інформаційні вимоги для стратегічного, тактичного та оперативного рівнів управління, необхідність відокремлення інформаційного ресурсу та інформаційного потенціалу.Відсутність методології кількісної та якісної оцінки інформаційних ресурсів знижує ефективність інформації, що накопичується у вигляді інформаційних ресурсів та збільшує тривалість перехідного періоду від індустріального до інформаційного суспільства.Ефективність життєдіяльності підприємства залежить від наявності та вмілого використання економічної інформації, основуякої складає облікова інформаціяuk_UA
dc.subjectнформація, облікова інформація, управлінська інформація, управлінські рішення,інформаційний потенціал менеджераuk_UA
dc.titleСутність та місце облікової інформації в управлінні підприємствомuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу