dc.contributor.author | Камінська, Олена Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2022-11-20T17:48:23Z | |
dc.date.available | 2022-11-20T17:48:23Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Статтю присвячено розгляду нагальних проблем викладання іноземної мови в умовах світової пандемії. Весною 2019 року практично усі навчальні заклади перейшли на дистанційну форму навчання, що стало надзвичайним випробуванням для освітньої системи загалом та кожного закладу зокрема. Дистанційне навчання іноземної мови мало місце ще й до пандемії. З розвитком інформаційних технологій онлайн-навчання стало майже нормою та активно використовується для індивідуального та самостійного видів навчального навантаження поряд з аудиторним, однак ситуація, що склалась, була абсолютно непередбачуваною і потребувала певного часу для налагодження роботи. У роботі детально проаналізовано недоліки дистанційного навчання, які на практиці стали значно помітні. Можемо виділити такі: відсутність зорового контакту, неможливість енергетичного обміну емоціями та настроєм, уповільнена рефлексія та інтерактивний контакт «викладач–студент–викладач» та інші. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5879 | |
dc.description.sponsorship | кафедра сучасних іноземних мов та перекладу | uk_UA |
dc.publisher | Педагогіка формування творчої особистості у вищих та загальноосвітніх школах | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;80 | |
dc.subject | дистанційне навчання, іноземна мова, оцінювання знань, мовна компетенція, пандемія | uk_UA |
dc.title | Викладання іноземної мови в умовах пандемії | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |