Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТулюлюк, Катерина
dc.date.accessioned2022-11-21T20:26:52Z
dc.date.available2022-11-21T20:26:52Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationУ сучасному світі облік психологічного аспекту щодо іноземних мов стає особливо актуальним. Долідження показали, що екстравертам та інтровертам потрібні різні форми навчання іноземних мов: для одних занурення в мовне середовище було ефективним, для інших швидше нудним. Екстравертам краще вдавалися колективні форми роботи, а інтроверти воліли виконувати роботу в індивідуальному режимі. Амбіверти ж , що поєднують у собі якості інтроверта та екстраверта, чудово почували себе при виконанні завдань якіу індивідуальної , і у колективної роботі. ,uk_UA
dc.identifier.issn2710-3056
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5997
dc.description.abstractВходження України у глобальну економічну систему зумовило підвищення вимог до підготовки фахівців, які готові вести активну спільну діяльність із закордонними партнерами, використовуючи професійну іншомовну компетенцію шляхом активного впровадження інформаційно-комунікаційних технологій унавчальний процес. Узв'язку з цим стаєактуальним розглядпитань, що стосуються змісту навчання та відповідного сучасного автентичного навчального матеріалу, врахування психологічних особливостей студентів вузів та впровадження раціональних організаційних форм відповідно до рівня володіння іноземною мовою. Знання іноземної мови сприяє інтеграції у світовий економічний простір, дозволяє отримувати інформацію, здійснювати комунікацію в усній чи письмовій формі–і таким чином, відповідати вимогам,що висуваються сучасним ринком праці.Сьогодні в системі освіти загалом спостерігаються зміни ,які ставлять перед професорсько-викладацьким складом ряд певних завдань.Ці завдання що до таких проблем ,як використанняр аціональних організаційних форм навчання з урахуванням психологічнихособливостей студентів,що належать до різних психотипів: екстравертам, інтровертам та амбівертам.uk_UA
dc.description.sponsorshipСучасних іноземних мов та перекладуuk_UA
dc.publisherINTERNATIONAL SCIENTIFIC JOURNAL «GRAIL OF SCIENCEuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 18-19;
dc.subjectінтроверт, екстраверт, амбіверт, іноземнамова, психотип.uk_UA
dc.titleОсновні психотипи та її вплив на вивчення іноземної мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу