dc.contributor.author | Цибанюк; Tsybanyuk, Олександра; Oleksandra | |
dc.contributor.author | Вілігорський, Олександр | |
dc.date.accessioned | 2021-09-03T11:07:07Z | |
dc.date.available | 2021-09-03T11:07:07Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Цибанюк О.О., Вілігорський О.М. Ґенеза розвитку системи фізичного виховання румунії: реформування нормативно-правової бази (1948–1957 рр.) : Інноваційна педагогіка: науковий журнал Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій. Причорноморськ. Видавничий дім «Гельветика». Випуск 22. Т.4. 2020. С. 38-43 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2663-6085 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/600 | |
dc.description | The article deals with the aspects of the development of the system of physical education of Romania, namely the problems of reforming the legal framework of the country (1948– 1957). The author of the article singled out the following task – to analyze the changes in the basic provisions of the legal acts of 1948– 1957, which regulated the system of physical education of Romania of the studied period. The article deals with the legal acts regulating physical education and sports from 1948 to 1957 in the context of reforming this field. As a result of the 1948 education reform, there was a need for a governing body to take over the management of the system of physical culture and sports of the Romanian population. Such powers were conferred on the Committee on Physical Culture and Sports, the successor to the Organization of Folk Sports. The analysis of the activities of the Committee on Physical Culture and Sports, as the governing body of the country's sphere, confirmed, according to the authors, the existence of a whole list of negative aspects that can be divided into two separate powerful groups – “management” and “ideological”. To solve the problems, the Union of Physical Culture and Sports was established in the Romanian People's Republic. The organizational basis of the Union was the sports teams formed at enterprises, institutions, industrial cooperatives, schools, mechanization stations, cultural houses. These teams envisaged the functioning of sports sections, the purpose of which, in particular, was to participate in competitions at the city, regional or state level. A policy of supporting sports clubs has also been established to promote higherlevel sports. Another direction of reforming the system of physical education and sports of Romania was implemented by reducing the price of sports equipment, printed materials, reducing customs tariffs on imported goods in the field of physical culture and sports, reducing the tax on sports performances, holidays, competitions and more. | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття присвячена аспектамрозвитку системи фізичного виховання Румунії, а саме проблемам реформування нормативно-правової бази країни (1948–1957 рр.). Автор статті виокремив таке завдання – проаналізувати зміни в основних положеннях нормативноправових актів 1948–1957 рр., що регламентували систему фізичного виховання Румунії досліджуваного періоду. У статті розглянуто нормативно-правові акти, що регламентували фізичне виховання і спорт із 1948 по 1957 рр., у контексті реформування цієї сфери. Унаслідок реформи освіти 1948 р. з’явилася потреба в керівному органі, який би взяв на себе управління системою фізичної культури і спорту населення Румунії. Саме такі повноваження були надані Комітету з питань фізичної культури і спорту, правонаступнику Організації народного спорту. Аналіз діяльності Комітету з фізичної культури і спорту як керівного органу сфери країни підтвердив, на думку авторів, наявність цілого переліку негативних аспектів, які можна розділити на дві окремі потужні групи – «управлінські» й «ідеологічні». Для вирішення проблем створено Союз з питань фізичної культури і спорту в Румунській Народній Республіці. Організаційною основою Союзу стали спортивні колективи, сформовані на підприємствах, в установах, промислових кооперативах, школах, на станціях механізаторів, у будинках культури. У рамках цих колективів передбачалося функціонування спортивних секцій, метою яких, зокрема, була участь у змаганнях міського, регіонального або державного рівнів. Також з метою розвитку спорту вищих досягнень створено політику підтримки спортивних клубів. Ще один напрям реформування системи фізичного виховання і спорту Румунії реалізовувався шляхом зниження ціни на спортивне обладнання, друковані матеріали, зменшення митних тарифів на імпортні товари сфери фізичної культури і спорту, зниження податку на спортивні спектаклі, свята, змагання тощо. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Фізичної культури та основ здоров'я | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІКА. Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій | uk_UA |
dc.subject | декрет, закон, комітет, реформа, Румунія, союз, спорт, фізичне виховання, фінансування | uk_UA |
dc.subject | decree, law, committee, reform, Romania, union, sport, physical education, financing | uk_UA |
dc.title | ҐЕНЕЗА РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ РУМУНІЇ: РЕФОРМУВАННЯ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОЇ БАЗИ (1948–1957 РР.) | uk_UA |
dc.title.alternative | GENESIS OF THE DEVELOPMENT OF ROMANIA'S PHYSICAL EDUCATION SYSTEM: REFORMING THE LEGAL BASIS (1948–1957) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |