Показати скорочений опис матеріалу
НАЦІОНАЛЬНА СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ПРЕДМЕТУ «ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ І СПОРТ» В ШКОЛАХ СУЧАСНОЇ РУМУНІЇ
dc.contributor.author | Цибанюк, Олександра Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2022-11-22T19:08:13Z | |
dc.date.available | 2022-11-22T19:08:13Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.issn | 2663-6085 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6063 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена одній із найактуальніших тем сьогодення – проблемі оцінювання ефективності організації фізичного виховання в закладах освіти Румунії. Автором проаналізований процес формування сучасної національної системи, починаючи з використання досвіду радянської системи оцінювання (ГТО та БГТО) та системи Німецької демократичної республіки, впровадження у 1973-1974 навч. році Єдиної системи перевірки і оцінки (ЄСПО), що функціонувала до 1986 р., її посилення тестами задля виявлення спортивних здібностей у школярів з метою досягнення високих спортивних результатів у близькому та далекому майбутньому. В статті виокремлені та проаналізовані систему критеріїв за якими здійснюється оцінювання учнів, методи, що відповідають передусім вище визначеним критеріям і дозволяють відповідно оцінити та перевірити ефективність організації фізичного виховання і спортивної діяльності в школі. Авторкою визначено, що загальна оцінка виставляється на основі отриманих результатів, враховуючи стан здоров’я, фізичної підготовки, ставлення до процесу навчання і досягнутого прогресу, зафіксованого в індивідуальній картці. Наголошено, що дана система оцінювання адресована лише класам, для яких предмет фізичне виховання і спорт включений у загальний шкільний розклад. Згідно документу, незалежно від власника, концепції управління – автономії, типу навчального закладу, вчителі оперують адекватними інструментами оцінювання. Система включає: методологію застосування системи; якості і компетенції, які підлягають оцінюванню; контрольні завдання як інструменти визначення; мінімальні показники для переведення в наступний клас; опис завдань. На думку розробників системи, оцінювання фізичних якостей передбачає оцінку набутих якісних і кількісних показників на початку і в кінці навчального року, як наслідок впливу всіх форм, методів і засобів (специфічних і неспецифічних), що були використані під час уроків. | uk_UA |
dc.publisher | Інноваційна педагогіка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;вип.44, Т.3 | |
dc.subject | компетенції, методи, нормативи, Румунія, система оцінювання, тести, фізичне виховання, школярі. | uk_UA |
dc.title | НАЦІОНАЛЬНА СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ПРЕДМЕТУ «ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ І СПОРТ» В ШКОЛАХ СУЧАСНОЇ РУМУНІЇ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету