Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЦибанюк, Олександра Олександрівна
dc.date.accessioned2022-11-22T19:08:13Z
dc.date.available2022-11-22T19:08:13Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn2663-6085
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6063
dc.description.abstractСтаття присвячена одній із найактуальніших тем сьогодення – проблемі оцінювання ефективності організації фізичного виховання в закладах освіти Румунії. Автором проаналізований процес формування сучасної національної системи, починаючи з використання досвіду радянської системи оцінювання (ГТО та БГТО) та системи Німецької демократичної республіки, впровадження у 1973-1974 навч. році Єдиної системи перевірки і оцінки (ЄСПО), що функціонувала до 1986 р., її посилення тестами задля виявлення спортивних здібностей у школярів з метою досягнення високих спортивних результатів у близькому та далекому майбутньому. В статті виокремлені та проаналізовані систему критеріїв за якими здійснюється оцінювання учнів, методи, що відповідають передусім вище визначеним критеріям і дозволяють відповідно оцінити та перевірити ефективність організації фізичного виховання і спортивної діяльності в школі. Авторкою визначено, що загальна оцінка виставляється на основі отриманих результатів, враховуючи стан здоров’я, фізичної підготовки, ставлення до процесу навчання і досягнутого прогресу, зафіксованого в індивідуальній картці. Наголошено, що дана система оцінювання адресована лише класам, для яких предмет фізичне виховання і спорт включений у загальний шкільний розклад. Згідно документу, незалежно від власника, концепції управління – автономії, типу навчального закладу, вчителі оперують адекватними інструментами оцінювання. Система включає: методологію застосування системи; якості і компетенції, які підлягають оцінюванню; контрольні завдання як інструменти визначення; мінімальні показники для переведення в наступний клас; опис завдань. На думку розробників системи, оцінювання фізичних якостей передбачає оцінку набутих якісних і кількісних показників на початку і в кінці навчального року, як наслідок впливу всіх форм, методів і засобів (специфічних і неспецифічних), що були використані під час уроків.uk_UA
dc.publisherІнноваційна педагогікаuk_UA
dc.relation.ispartofseries;вип.44, Т.3
dc.subjectкомпетенції, методи, нормативи, Румунія, система оцінювання, тести, фізичне виховання, школярі.uk_UA
dc.titleНАЦІОНАЛЬНА СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ПРЕДМЕТУ «ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ І СПОРТ» В ШКОЛАХ СУЧАСНОЇ РУМУНІЇuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу