Показати скорочений опис матеріалу
ОСОБЛИВОСТІ СТРУКТУРУВАННЯ УРОКУ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ І СЕРЕДНЬОЇ ШКІЛ СУЧАСНОЇ РУМУНІЇ
dc.contributor.author | Цибанюк, Олександра Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2022-11-22T19:15:33Z | |
dc.date.available | 2022-11-22T19:15:33Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.issn | 2663-6085 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6064 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена специфіці використання інноваційної структури уроку фізичного виховання в школах сучасної Румунії – ланкового формату. Автор проаналізувала тривалість, навчально-виховні завдання, систему дій і способи організації діяльності конкретно для кожної з них. Доведено, що організаційна ланка (Л 1) символізує собою організований початок уроку та характеризується специфічним ритуалом, алгоритмом дій та певним рівнем урочистості. Окреслено мету другої ланки – ритмічну діяльність, особливості реалізації завдань третьої – вибіркового впливу на опорноруховий апарат. Аналіз трьох перших ланок представлено у таблиці. Наголошено на академічній свободі вибору характеру вправ, інтенсивності та якості виконання. Авторка закцентувала, що четверта та шоста ланка (розвиток фізичних якостей) вводяться в урок за наявності відповідного завдання. Ланка 5 (Л 5) реалізує основні мету і завдання уроку – навчання, закріплення, удосконалення й перевірка знань, рухових умінь і навичок. Основне завдання сьомої ланки – відновлення організму після навантаження реалізується через легкий, розслаблений біг і ходьба, ігри низької інтенсивності, елементи танців, дихальні вправи, махи, стречінг, самомасаж, елементи йоги. Метою «організованого кінця уроку» визначено виховання здатності до оцінювання та самооцінювання шляхом порівняння власних досягнень із офіційною оцінкою і результатами друзів; аналіз власних дій та поведінки учнів, рівень реалізації цілей уроку тощо. Цікавим досвідом, що потребує вивчення називаємо залучення самих учнів шкіл до оцінки власної роботи або роботи своїх однолітків. Проте, в дослідженні визнано факт наявності дискусії серед румунських фахівців про ефективність змін у організації уроків, їх вплив на зміст фізичного виховання дітей та молоді | uk_UA |
dc.publisher | Інноваційна педагогіка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Вип.49 Т.2; | |
dc.subject | ланка, Румунія, спорт, структура, урок, фізичне виховання, школа. | uk_UA |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ СТРУКТУРУВАННЯ УРОКУ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ І СЕРЕДНЬОЇ ШКІЛ СУЧАСНОЇ РУМУНІЇ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету