dc.contributor.author | Цибанюк, Олександра Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2022-11-22T19:39:49Z | |
dc.date.available | 2022-11-22T19:39:49Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.issn | 2706-7750 (Print) | |
dc.identifier.issn | 2664-9128 (Online) | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6068 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовані не-обхідність і вагомість використанняінноваційних методик фізичного ви-ховання дітей у сучасних закладахдошкільної освіти на прикладі їзди насамокаті та флорболу. Автори дово-дять, що впровадження у практикуроботи різноманітних інноваційнихздоров'язбережувальних технологій(фітбол аеробіка, степ аеробіка тощо;пальчикову, дихальну гімнастику,гімнастику для очей, елементи хатха-йоги тощо) – один з пріоритетних на-прямів роботи дошкільного навчаль-ного закладу. Важливо, що у статтівизначений вік, з якого рекомендова-но займатись цією вправою, обґрун-тований алгоритм вивчення безпосе-редньо їзди на самокаті у фізичномувихованні дошкільника. Надані реко-мендації щодо поетапного опануван-ня знаннями, уміння та навичкамивільного прокачування, гальмування,виконання поворотів і зупинок тощо | uk_UA |
dc.publisher | Освітні Обрії. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Том 54 № 1 (2022); | |
dc.subject | алгоритм, вправи,дитячий заклад, дошкільний вік, само-кат, флорбол. | uk_UA |
dc.title | Використання інноваційних методик фізичного виховання у сучасному закладі дошкільної освіти. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |