Show simple item record

dc.contributor.authorПутятіна, Галина
dc.contributor.authorГауряк, Олена
dc.contributor.authorКанівець, Тетяна
dc.date.accessioned2021-09-03T12:06:54Z
dc.date.available2021-09-03T12:06:54Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationПутятіна Г.М., Гауряк О.Д., Канівець Т.В. Вплив уроків фізичної культури із застосуванням оздоровчих технологій на рівень знань з оздоровчої фізичної культури та фізичну підготовленість дітей молодшого шкільного віку : Інноваційна педагогіка: науковий журнал Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій. Причорноморськ. Видавничий дім «Гельветика». Випуск 22. Т.4. 2020. С. 105-110uk_UA
dc.identifier.issn2663-6085
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/612
dc.descriptionThe data covered in the article, supplement the information on the health-oriented activities of secondary schools in Sumy; the concept of “improving technologies in the work of physical education teacher” has been clarified. The practical implications of the results are that the proposed scheme for health-oriented activities can be used in general education in physical education lessons. The obtained results can be used during lectures and seminars on the theory and methods of physical education at the Faculty of Physical Education and Human Health of Yuriy Fedkovych Chernivtsi National University. The conducted researches show that the regime of the day of the younger schoolchildren is not in accordance with the norm, the majority of children have low level of physical fitness. Only 48% of children in the first group of health come to the first class, which indicates a low level of attention paid to wellness technologies in schools and the neglect of parents to exercise with their children. According to the results of our research and the analysis of the scientific and methodological literature, it was noted that the physical education teacher does not pay enough attention to health technologies in physical education. Therefore, in accordance with the sections of the program on physical culture, we were offered a scheme of health-oriented activities of physical education teachers and developed methodological recommendations for the introduction of health technologies in physical education lessons with young children of school age. The pedagogical experiment we conducted showed that the introduction of health technologies in physical education lessons with young children of school age was marked by an increase in their level of physical fitness. The analysis of the data shows that in the four tests (30 m running, long jump from the seat, torso slopes from sitting, “shuttle” running) of the experimental group there were significant shifts between the initial and final results.uk_UA
dc.description.abstractВисвітлені в статті отримані дані доповнюють відомості про здоров’яспрямовану діяльність загальноосвітніх навчальних закладів міста Чернівці, уточнюють поняття «оздоровчі технології в роботі вчителя фізичної культури». Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що запропонована схема здоров’яспрямованої діяльності може бути використана в загальноосвітніх навчальних закладах на уроках фізичної культури. Отримані результати роботи можуть бути застосовані під час проведення лекцій і семінарських занять з теорії й методики фізичного виховання на факультеті фізичної культури та здоров’я людини Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. Проведені дослідження вказують на те, що режим дня молодших школярів не відповідає нормі, більшість дітей має низький рівень фізичної підготовленості. До першого класу приходить тільки 48% дітей першої групи здоров’я, що свідчить про низький рівень уваги, що приділяється оздоровчим технологіям у шкільних закладах, та ігнорування батьками занять фізичною культурою з дітьми. Відповідно до результатів досліджень, проведених нами, й аналізу науково-методичної літератури, відмічено, що вчитель фізичної культури недостатньо уваги приділяє оздоровчим технологіям у фізичному вихованні. Тому, згідно з розділами програми з фізичної культури, нами запропонована схема здоров’яспрямованої діяльності вчителя фізичної культури та розроблені методичні рекомендації щодо впровадження оздоровчих технологій на уроках фізичної культури з дітьми молодшого шкільного віку. Проведений нами педагогічний експеримент показав, що впровадження оздоровчих технологій на уроках фізичної культури з дітьми молодшого шкільного віку зумовило зростання рівня їхньої фізичної підготовленості. Аналіз даних показує, що в чотирьох тестах (біг 30 м, стрибок у довжину з місця, нахили тулуба з положення сидячи, «човниковий» біг) експериментальної групи відбулися значні зрушення між початковими та кінцевими результатами.uk_UA
dc.description.sponsorshipФізичної культури та основ здоров'яuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІКА. Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk_UA
dc.subjectздоров’яспрямована діяльність, уроки фізичної культури, оздоровчі технології, оздоровча фізична культураuk_UA
dc.subjecthealth-focused activity, physical education lessons, wellness technologies, wellness physical educationuk_UA
dc.titleВПЛИВ УРОКІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ОЗДОРОВЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА РІВЕНЬ ЗНАНЬ З ОЗДОРОВЧОЇ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ФІЗИЧНУ ПІДГОТОВЛЕНІСТЬ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
dc.title.alternativeINFLUENCE OF PHYSICAL CULTURE WITH THE APPLICATION OF HEALTHY TECHNOLOGIES ON THE LEVEL OF KNOWLEDGE ON RECREATIONAL PHYSICAL CULTURE AND PHYSICAL CONDITION OF PRIMARY SCHOOL-AGED CHILDRENuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record