Показати скорочений опис матеріалу
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ТРЕНЕРА
dc.contributor.author | Горюк Goriuk, Петро Petro | |
dc.contributor.author | Молдован, Андрей | |
dc.contributor.author | Koshura, Andrey | |
dc.date.accessioned | 2021-09-03T13:10:50Z | |
dc.date.available | 2021-09-03T13:10:50Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Горюк П.І., Молдован А.Д., Кошура А.В. Компетентнісний підхід як основа професійної підготовки тренера : Інноваційна педагогіка: науковий журнал Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій. Причорноморськ. Видавничий дім «Гельветика». Випуск 22. Т.4. 2020. С. 43-47 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2663-6085 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/618 | |
dc.description | The article is devoted to the problem of professional training of a coach. In particular, the focus is on defining the requirements for the professional activities of coaches and substantiating the importance of a competent approach in training of coaches. The activity of the trainer has a pedagogical character and it is part of the pedagogical system. The definition of the terms “attribution”, “competence” is defined in the article. The components in the structure of professional competence are characterized. It has been found that a specialist who meets the requirements of the labor market must be distinguished by initiative, the need for continuous development and enrichment of their knowledge, the ability to make bold and innovative decisions and actively implement them. The preparation of a future coach for professional activity should be based on the systematic nature of the training. It is important to note that the educational program of training a coach for a chosen sport provides for the study of disciplines such as pedagogy and psychology. It is assumed that the study of these disciplines contributes to the formation of pedagogical and psychological competence. Unfortunately, a differentiated approach to the formation of psychological, pedagogical, substantive and methodological competences within the framework of the study of individual disciplines does not guarantee the training of a qualified sports coach. As practice shows, a skilled psychologist or educator without knowing the content of the activity in the sport will not be able to train athletes in the sport, as well as an athlete who is well-versed in the content side of the sport, but does not have the necessary competencies in the field of psychology and pedagogy does not know all the intricacies of the coaching profession. Thus, in order to obtain the professional competence of a sports coach, the most productive is a competent approach to the study of all these disciplines, taking into account their application in the chosen sport. Usually there are two aspects of the teacher’s work – education and upbringing. The function of the trainer as an educator is the most important in his work | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі професійної підготовки тренера з виду спорту. Зокрема, основна увага зосереджена на визначенні вимог до професійної діяльності тренерів та обґрунтуванні важливості компетентнісного підходу у підготовці тренерів з виду спорту. Встановлено, що діяльність тренера має педагогічний характер і є частиною педагогічної системи. Надано дефініцію понять «компетенція», «компетентність». Охарактеризовано компоненти у структурі професійної компетентності. З’ясовано, що фахівця, який відповідає вимогам ринку праці, мають вирізняти ініціатива, потреба в постійному розвитку та збагаченні своїх знань, здатність сміливо приймати новаторські рішення і активно впроваджувати їх у життя. Встановлено, що підготовка майбутнього тренера з виду спорту до професійної діяльності має ґрунтуватися на систематичному характері підготовки. Важливо зауважити, що освітньою програмою підготовки тренера з обраного виду спорту передбачено вивчення таких дисциплін, як педагогіка і психологія. Передбачається, що вивчення цих дисциплін сприяє формуванню педагогічної та психологічної компетентностей. На жаль, диференційований підхід до формування психологічної, педагогічної, змістової та методичної компетенцій у рамках вивчення окремих дисциплін не дає гарантії підготовки кваліфікованого тренера з виду спорту. Як показує практика, кваліфікований психолог або педагог, не знаючи змісту діяльності у виді спорту, не зможе готувати спортсменів у цьому виді спорту, також як і спортсмен, який добре володіє змістовою стороною виду спорту, але не володіє необхідними компетенціями в галузі психології і педагогіки, не знає всіх тонкощів тренерської професії. Таким чином, для отримання професійної компетентності тренера з виду спорту найбільш продуктивним є компетентнісний підхід до вивчення всіх цих дисциплін з урахуванням їх застосування в обраному виді спорту. Зазвичай виділяють дві сторони роботи педагога – навчання і виховання. Функція тренера як педагога є найбільш важливою в його роботі. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Фізичної культури та основ здоров'я | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІКА. Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій | uk_UA |
dc.subject | компетенція, компетентність, компетентнісний підхід, професійна підготовка, тренер | uk_UA |
dc.subject | attribution, competence, competence approach, professional training, coach | uk_UA |
dc.title | КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ТРЕНЕРА | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету