СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТРАХОВИХ КОМПАНІЙ У КОНТЕКСТІ ЦІЛЕЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Короткий опис(реферат)
Починаючи з 80-х років ХХ ст. в діяльність підприємств все більшою мірою вплітаються заходи соціальної відповідальності, спершу як інтеграції працівників в розбудову стратегії розвитку компаній, а далі – все більшого задоволення потреб суспільства. На сьогодні вже немає сумнівів щодо доцільності та важливості залучення бізнес структур (у тому числі і страхових компаній) до соціальних та екологічних проєктів, пропагування та дотримання людських цінностей, впровадження інклюзії, відповідального споживання. Загалом, від впровадження заходів соціальної відповідальності виграють усі: клієнти страховика, працівники, регіон, держава, і сам страховик. Саме розгляду участі страховиків у досягненні Цілей сталого розвитку через призму соціальної відповідальності і присвячене дане дослідження.
Відштовхуючись від суті страхування, його соціального характеру, у статті детально описано роль страховиків у реалізації Цілей сталого розвитку за основними напрямами. Описано заходи внутрішньої та зовнішньої соціальної відповідальності страхових компаній. Визначено позитивні наслідки впровадження страховиками заходів корпоративної соціальної відповідальності. Наведено основні фінансові та нефінансові показники оцінки соціально відповідальної стратегії страховика. На основі проведеного дослідження встановлено, що соціально відповідальна страхова компанія – це компанія, яка усвідомлює свій вплив на внутрішнє і зовнішнє середовище функціонування та відповідально проводить свою діяльність, взаємодіючи зі споживачами, працівниками, партнерами, суспільством загалом щодо вирішення гострих проблем людства. Зазначено, що пріоритетність напрямів діяльності страховиків у реалізації Цілей сталого розвитку формує відповідну модель соціальної політики бізнесу, яка залежить від рівня розвитку і наявних проблем економіки в країні, характеру державної політики, рівня якості життя населення та його готовності до подальших змін.