Show simple item record

dc.contributor.authorДякур, Галина Володимирівна
dc.date.accessioned2023-01-20T11:42:42Z
dc.date.available2023-01-20T11:42:42Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6455
dc.description.abstractБагатовіковий життєтворчий досвід, який передається з покоління в покоління, підтверджує розуміння і визнання того, що здоров’я займає перше і домінуюче місце в багатогранному спектрі людських цінностей. Саме він визначає найважливіші характеристики людини як особистості, деталі її суспільних відносин, тривалість і якість її життя. У житті на здоров'я людини впливають негативні чинники, і нейтралізація негативних факторів становить зміст багатьох процесів оздоровлення в різних сферах життя. Серед найефективніших засобів зміцнення здоров’я в школі фізичне виховання традиційно називають невід’ємною частиною загальної освіти, соціально-виховним процесом, спрямованим на посилення гармонійного розвитку здоров’я, форм і функцій людини. Стан здоров'я населення України та його динамічний стан стимулюють інтерес науковців і практиків до питання оздоровчої роботи в початковій школі. Вчені вважають вік 6-10 років одним із найважливіших для здоров'я. Це період адаптації до систематичної навчальної діяльності та формування відповідних умінь і навичок, що має поєднуватися із зміцненням основ здоров’язберігаючої поведінки. Зараз закладаються основи ставлення людини до здоров'я як до незмінної цінності, формуються особистісні принципи розумного ставлення до свого організму. Управління цими сторонами фізичного та особистісного розвитку дитини має бути одним із найважливіших завдань учителя початкової школи.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОЗДОРОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record