Show simple item record

dc.contributor.authorКурджос, Євгенія Володимирівна
dc.date.accessioned2023-01-24T12:23:48Z
dc.date.available2023-01-24T12:23:48Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6489
dc.description.abstractСтановлення та розвиток України як незалежної держави вимагає від загальноосвітньої школи вдосконалення системи виховання підростаючого покоління. У зв’язку з цим завдання, яке стоїть перед школою, полягає не лише в тому, щоб дати сучасним учням ґрунтовні знання в різних наукових галузях, а й виховати в них самостійних особистостей, здатних творчо мислити та вільно орієнтуватися в реаліях сучасного життя, правильний загальний світогляд. Під впливом різних соціально-економічних умов людина засвоює певну систему цінностей, думок і норм, відображає і вибудовує свою поведінку на основі її моральних принципів. Слід зазначити, що, окрім природних факторів, існує й педагогічно обумовлена система виховання, яка покликана сприяти засвоєнню дітьми моральних норм і правил.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПЕРЕКОНУВАННЯ В ПРОЦЕСІ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record