Показати скорочений опис матеріалу
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПЕРЕКОНУВАННЯ В ПРОЦЕСІ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
dc.contributor.author | Курджос, Євгенія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2023-01-24T12:23:48Z | |
dc.date.available | 2023-01-24T12:23:48Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6489 | |
dc.description.abstract | Становлення та розвиток України як незалежної держави вимагає від загальноосвітньої школи вдосконалення системи виховання підростаючого покоління. У зв’язку з цим завдання, яке стоїть перед школою, полягає не лише в тому, щоб дати сучасним учням ґрунтовні знання в різних наукових галузях, а й виховати в них самостійних особистостей, здатних творчо мислити та вільно орієнтуватися в реаліях сучасного життя, правильний загальний світогляд. Під впливом різних соціально-економічних умов людина засвоює певну систему цінностей, думок і норм, відображає і вибудовує свою поведінку на основі її моральних принципів. Слід зазначити, що, окрім природних факторів, існує й педагогічно обумовлена система виховання, яка покликана сприяти засвоєнню дітьми моральних норм і правил. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Кафедра педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПЕРЕКОНУВАННЯ В ПРОЦЕСІ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету