Показати скорочений опис матеріалу
ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАЛЬНО-ПОШУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
dc.contributor.author | Попа, Альона Дмитрівна | |
dc.date.accessioned | 2023-01-26T16:44:18Z | |
dc.date.available | 2023-01-26T16:44:18Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6502 | |
dc.description.abstract | В даний час в суспільстві затребувані мислячі, ініціативні, творчі люди. Завдання сучасної Нової української школи створити умови для формування позитивної навчальної мотивації і подальший її розвиток у молодших школярів. Тому на сьогоднішній день, питання про мотивації є актуальним і соціально значущим. Ця проблема гостро піднімається саме в молодшому шкільному віці, це обґрунтовано тим, що саме в початковій школі починається формування внутрішньої навчальної мотивації. «З огляду на необхідність вирішення цього завдання винятково важливою є проблема формування пізнавальної мотивації школярів як чинника ефективності навчальної діяльності. Це питання набуло особливої актуальності після оновлення Державного стандарту початкової загальної освіти, в якому велике значення надається удосконаленню мотиваційного компонента учіння молодших школярів» [29]. Домінування інтегрованого, компетентнісного та діяльнісного підходів да навчальної діяльності НУШ зумовили актуалізацію навчально-пошукової роботи учнів початкової школи, тому цілковито обґрунтованою є доцільність формування у молодших школярів мотивації саме до цієї сфери діяльності. Молодший шкільний вік вважають сенситивним для формування мотиваційної сфери учіння, які необхідно використовувати, щоб уникнути «мотиваційного вакууму» під час переходу учня до основної школи. «Узагальнення наукових досліджень з цієї проблеми показує, що структура навчальної діяльності, адекватна цілям навчання, є чинником формування в учнів не лише систем операцій і знань, а й пізнавальних інтересів, бажання учитися, допитливості, прагнення до самоосвіти» [2]. Саме навчально-пошукова діяльність має значні потенційні можливості для формування пізнавальної мотивації, оскільки створює атмосферу загального захоплення цікавою справою, стимулює пізнавальні потреби та інтелектуальні почуття дітей (здивування, зацікавленість, інтерес, задоволення від подолання труднощів). | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Кафедра педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАЛЬНО-ПОШУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету