Show simple item record

dc.contributor.authorХужей, Аліна Георгіївна
dc.date.accessioned2023-01-26T17:17:14Z
dc.date.available2023-01-26T17:17:14Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6507
dc.description.abstractОстаннім часом в освіті є дуже актуальними питання: якою повинна бути особистість ХХІ століття, яка сидить зараз за партою? Якими виростуть, ким стануть сьогоднішні учні? Який він сьогоднішній молодший школяр? Беззаперечним є той факт, що вже в школі діти повинні отримати можливість розкрити свої здібності, підготуватися до життя у високотехнологічному конкурентному світі. Пріоритетним напрямом нових освітніх стандартів є реалізація потенціалу освіти, що розвиває. Актуальним завданням стає, по-перше, забезпечення розвитку універсальних навчальних дій та вміння вчитися, без якого учень не зможе бути успішним ні на наступних щаблях навчання, ні у професійній діяльності, по-друге, формування у дітей мотивації до навчання. На перший план виходять результати загальнонавчального характеру. Стрімка еволюція технологій веде до того, що незабаром найпопулярнішими та найперспективнішими на планеті фахівцями стануть програмісти, IT-фахівці, інженери, професіонали в галузі високих технологій тощо. У віддаленому майбутньому з'являться професії, про які зараз навіть уявити важко, всі вони будуть пов’язані з технологією та високотехнологічним виробництвом на стику з природничими науками. Особливо будуть затребувані фахівці біо- та нанотехнологій. У такому ключі STEM-освіта, яка дозволяє об’єднати кілька навчальних предметів через проектну діяльність і показати їх практичне застосування, набуває особливої актуальності. LEGO – одна з найвідоміших і найпоширеніших нині педагогічних технологій, складових STEM-освіти, що широко використовує тривимірні моделі реального світу та предметно-ігрове середовище навчання та розвитку дитини. Вона поєднує в собі елементи гри та експериментування, у процесі яких у дітей розвиваються різні групи м'язів, моторика рук. Перспективність застосування LEGO-технології обумовлюється її високими освітніми можливостями: багатофункціональністю, технічними та естетичними характеристиками, використанням у різних ігрових та навчальних зонах. За допомогою LEGO-технологій формуються навчальні завдання різного рівня – своєрідний принцип навчання «крок за кроком», ключовий для LEGO-педагогіки. Кожен учень може і повинен працювати у своєму темпі, переходячи від найпростіших завдань до складніших.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ LEGO У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record