Показати скорочений опис матеріалу
ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ LEGO У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
dc.contributor.author | Хужей, Аліна Георгіївна | |
dc.date.accessioned | 2023-01-26T17:17:14Z | |
dc.date.available | 2023-01-26T17:17:14Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6507 | |
dc.description.abstract | Останнім часом в освіті є дуже актуальними питання: якою повинна бути особистість ХХІ століття, яка сидить зараз за партою? Якими виростуть, ким стануть сьогоднішні учні? Який він сьогоднішній молодший школяр? Беззаперечним є той факт, що вже в школі діти повинні отримати можливість розкрити свої здібності, підготуватися до життя у високотехнологічному конкурентному світі. Пріоритетним напрямом нових освітніх стандартів є реалізація потенціалу освіти, що розвиває. Актуальним завданням стає, по-перше, забезпечення розвитку універсальних навчальних дій та вміння вчитися, без якого учень не зможе бути успішним ні на наступних щаблях навчання, ні у професійній діяльності, по-друге, формування у дітей мотивації до навчання. На перший план виходять результати загальнонавчального характеру. Стрімка еволюція технологій веде до того, що незабаром найпопулярнішими та найперспективнішими на планеті фахівцями стануть програмісти, IT-фахівці, інженери, професіонали в галузі високих технологій тощо. У віддаленому майбутньому з'являться професії, про які зараз навіть уявити важко, всі вони будуть пов’язані з технологією та високотехнологічним виробництвом на стику з природничими науками. Особливо будуть затребувані фахівці біо- та нанотехнологій. У такому ключі STEM-освіта, яка дозволяє об’єднати кілька навчальних предметів через проектну діяльність і показати їх практичне застосування, набуває особливої актуальності. LEGO – одна з найвідоміших і найпоширеніших нині педагогічних технологій, складових STEM-освіти, що широко використовує тривимірні моделі реального світу та предметно-ігрове середовище навчання та розвитку дитини. Вона поєднує в собі елементи гри та експериментування, у процесі яких у дітей розвиваються різні групи м'язів, моторика рук. Перспективність застосування LEGO-технології обумовлюється її високими освітніми можливостями: багатофункціональністю, технічними та естетичними характеристиками, використанням у різних ігрових та навчальних зонах. За допомогою LEGO-технологій формуються навчальні завдання різного рівня – своєрідний принцип навчання «крок за кроком», ключовий для LEGO-педагогіки. Кожен учень може і повинен працювати у своєму темпі, переходячи від найпростіших завдань до складніших. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Кафедра педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ LEGO У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету