Показати скорочений опис матеріалу
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА ЕТАПІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
dc.contributor.author | Ваврич, Крістіна Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2023-01-26T17:34:52Z | |
dc.date.available | 2023-01-26T17:34:52Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6509 | |
dc.description.abstract | Реформування сучасної освіти, утвердження ідеалу соціокультурного розмаїття, ідей соціокультурних відмінностей кожної людини, потребує розкриття загальних компетенцій, до складу яких входять і соціокультурні компетентності. Сьогодні наша держава потребує сучасних вчителів початкової школи, які готові транслювати соціальні смисли та цінності культури підростаючому поколінню. Саме вчитель передає учням духовну спадщину, формує у них уявлення про різноманітні духовні надбання народів та культур. У цьому контексті нагальним питанням постає проблема формування соціокультурної компетентності у підготовці майбутніх учителів початкової школи. Сучасні нормативно-правові документи відображають нові орієнтири у сфері підготовки майбутніх учителів початкової школи у закладах вищої освіти. Так, концептуальні положення формування соціальної компетентності прописані у таких нормативно-правових документах: Закон України «Про освіту» (2017р.), постановах Кабінету Міністрів України «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи» (2018), Державний стандарт початкової освіти (2018), Національна доктрина розвитку освіти в Україні (2002), «Професійний стандару «Вчитель початкових класів загальної середньої освіти»» (2018 р.). Формування соціокультурної компетентності є особливо актуальним для майбутніх учителів початкової школи, професійна діяльність яких відзначається гуманістичною спрямованістю та загальнолюдськими принципами. Це, в свою чергу, висуває нові соціальні вимоги до майбутнього вчителя на етапі професійної підготовки у закладі вищої освіти. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Кафедра педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА ЕТАПІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету