dc.description.abstract | На сучасному етапі розвитку України, як демократичної європейської держави, однією з найважливіших засад діяльності школи є розуміння та самовираження учнів у сфері культури, що пов’язане з їхньою національною ідентичністю. Важливість означеного підтверджується низкою нормативних документів, серед яких: Закон України “Про освіту”, Концепція розвитку освіти України на період 2015-2025 років, концепція “Нова українська школа”, Державний стандарт початкової загальної середньої освіти тощо. У них велика увага приділяється вихованню у школярів любові до Батьківщини, шанобливого ставлення до України, національних цінностей українського народу, свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля. Відродження національної системи освіти актуалізує питання естетичного виховання молодших школярів.
Відповідно до Державного стандарту початкової освіти, одним із завдань технологічної освітньої галузі є розвиток у молодших школярів естетично-ціннісного ставлення до традицій українського народу в праці, декоративно-прикладному мистецтві; формування самоідентифікації, відчуття належності до високорозвиненої національної культури українців.
Вагома роль у формуванні естетично-ціннісного ставлення до традицій українського народу молодших школярів належить урокам дизайну і технологій, а саме декоративно-прикладному мистецтву, яке має значний освітній потенціал, сприяє розвитку вміння розуміти, цінувати красу й багатство культури України. Це зумовлює необхідність використовувати можливості технік декоративно-прикладного мистецтва в естетичному вихованні молодших школярів. | uk_UA |