Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКучурян, Марія Георгіївна
dc.date.accessioned2023-01-26T18:28:06Z
dc.date.available2023-01-26T18:28:06Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6515
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку українського суспільства, в умовах його глобальної інформатизації, інтерактивності та розвитку технічних засобів комунікації все більш актуальною визнається проблема формування у молодших школярів комунікативної культури. Комунікативна культура розширює горизонти спілкування дітей, служить соціалізуючим фактором розвитку дитини. Вимоги Державного стандарту початкової освіти, що пред'являються до знань, особистісного розвитку дітей після закінчення початкової школи, передбачають формування у молодших школярів відповідних особистісних характеристик, предметних та міжпредметних результатів навчання. Міжпредметні результати включають універсальні навчальні дії, що сприяють оволодінню ключовими компетенціями та міжпредметними поняттями. У складі вимог Державного освітнього стандарту до результатів освоєння програми початкової освіти молодшому школяру пред'являються й такі, що безпосередньо належать до комунікативних універсальних навчальних дій: доброзичливий, який вміє слухати і чути співрозмовника, обґрунтовувати свою позицію, висловлювати; усвідомлено будувати висловлювання відповідно до завдань комунікації та складати тексти в усній та письмовій формах; готовність визнавати можливість існування різних точок зору та права кожного мати свою. Виконання цих вимог підтверджує необхідність цілеспрямованого формування у молодших школярів комунікативної культури.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу