Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПлегуца, Богдана Іванівна
dc.date.accessioned2023-02-02T11:11:08Z
dc.date.available2023-02-02T11:11:08Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6532
dc.description.abstractЗамовлення сучасного українського суспільства щодо якості підготовки майбутніх фахівців характеризується кардинальними змінами в життєдіяльності країни та навколишнього світу в цілому, крім того, розвиток вищої освіти, паралельно з формуванням готовності майбутніх вчителів до здійснення успішної професійної діяльності, повинна сприяти формуванню конкурентоспроможних, гнучких до змін, мобільних вчителів-лідерів, які керуватимуться певними цінностями, володітимуть необхідними компетентностями, що забезпечить широкий світогляд, виявлення активної громадянської позиції, толерантну поведінку та педагогічний такт у спілкування з оточенням. Означене безпосередньо стосується майбутніх вчителів початкових класів, від яких передусім залежатиме інтелектуальний та моральний рівень майбутнього покоління держави. В даному контексті погоджуємо думку Н.Мараховської (2009), яка справедливо зауважує, що «школа українська буде успішна, якщо до неї прийде успішний учитель. Він – успішний вчитель та фахівець – вирішить дуже багато питань щодо якості викладання, обсягу домашніх завдань, комунікації з дітьми та адміністрацією школи. До дітей має прийти людина-лідер, яка може вести за собою, яка любить свій предмет, яка його фахово викладає» (Мараховська, 2009, с. 11). Зауважимо, що інтерес, який вчені виявляють щодо феномену лідерства, характеризує проблему формування лідерських якостей майбутнього вчителя як одну із надважливих. Даний процес не протікає стихійно, адже майбутніх вчителів-лідерів потрібно підготувати, розвивати в них лідерські якості використовуючи накопичення і передачу лідерського досвіду, застосовуючи різноманітні технології навчання. Актуальність досліджуваної проблеми підтверджує наявність суперечностей між сучасними вимогами суспільства та низьким рівнем підготовки фахівця з високими потребами громадянської активності: - між вимогами до сучасного вчителя, що визначаються державою, номативно-правовими документами в освітній сфері та недостатнім рівнем його готовності у виконанні соціальних ролей демократичного суспільства; - між традиційною підготовкою вчителя початкових класів і сучасними вимогами, що вказують на функціональні обов'язки майбутнього вчителя, а також значимістю сформованості лідерської компетентності; - переважання формального підходу до процесу формування лідерських якостей, що полягає в підміні системних впливів з використанням разових процедур у розвитку Soft skills.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ УНІВЕРСИТЕТУuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу